RENAULT MASTER H2-TECH PROTOTYPE
MASTER
REN

vanaf 2025 rijden zakelijke klanten op waterstof in de Renault Master H2-Tech Prototype

een ambitieus streven naar een schone toekomst

een bedrijfswagen ontwikkeld in samenwerking met HYVIA, een joint venture tussen Renault Group en Plug, vervaardigd in de Renault-fabriek in Batilly, Frankrijk.

Master H2-Tech Prototype

tot
0700 km
rijbereik
05 min.
voor een volle tank H2
7,5 of 97,5 of 9 kg
H2-tank
020 kWh
batterij
Renault Master H2-Tech

een geweldige stap vooruit

Het met waterstof vullen van de Renault Master H2-Tech kost net als het voltanken van een gewone auto slechts een paar minuten. Als hij vol is, profiteer je van een ongekend gecombineerd rijbereik van 700 km* met de 20 kWh-batterij en de 7,5 of 9 liter H2 brandstoftank.

ontdek meer

*getoond rijbereik is gebaseerd op het WLTP-protocol. afhankelijk van gebruiksomstandigheden en factoren zoals snelheid, thermisch comfort in de wagen, rijstijl en buitentemperatuur.

mobiliteit op basis van waterstof

het grootste rijbereik*

De Renault Master H2-Tech Prototype heeft een rijbereik tot 700 km** (WLTP-standaard), ongeacht de temperatuur. Deze bedrijfswagen stoot geen schadelijke stoffen uit en biedt het meest complete pakket van zijn klasse.***
hyvia - rijbereik van Renault

kan op verschillende manieren worden omgebouwd

Dankzij zijn hoge energiedichtheid heb je met de Renault Master H2-Tech Prototype diverse ombouwmogelijkheden. Zo kun je er een koelwagen, een hoogwerker of een laadvoertuig van maken.
Je Hyvia opladen - Renault

het ecosysteem van HYVIA

Om zakelijke klanten te helpen bij hun overstap naar koolstofarme mobiliteit, heeft HYVIA innovatieve, gebruiksvriendelijke mobiliteitsoplossingen op waterstof ontwikkeld: het H2-ready Renault Pro+ After Sales-netwerk, vulstations voor waterstof van HYWELL® en partners, financieringsoplossingen en services van Mobilize.
ontdek meer
De HYVIA - het Renault-netwerk

* bedrijfswagen uitvoering, Europa, onderzoek door Renault op 09/2024

 

** getoond rijbereik is gebaseerd op het WLTP-protocol. afhankelijk van gebruiksomstandigheden en factoren zoals snelheid, thermisch comfort in de wagen, rijstijl en buitentemperatuur.

 

*** Geen uitstoot tijdens het rijden, exclusief slijtagedelen, conform de homologatiecyclus (WLTP)

ontdek ook

conceptauto's

conceptauto - Renault

reeks bedrijfswagens

onze series bedrijfswagens - Renault

de nieuwe Renault Master

c